شفقنا افغانستان – در جریان سفر محمد اشرف غنى، ریس جمهور کشور به ولایت قندهار، فاز دوم پروژه برق آفتابى ولایت قندهار توسط محمد اشرف غنى افتتاح و به بهره بردارى سپرده شد.
به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان؛ بخش دوم پروژه برق آفتابى ولایت قندهار ظرفیت تولیدى ٣٠MW برق را دارا بوده که به هزینه ٣٩ میلیون دالر ساخته شده است.
قابل یاد آوریست که ریس جمهور غنى، میدان هواىی قندهار را به نام احمد شاه بابه مسما نمود و همچنان سرک جدید میدان هواى احمد شاه بابا را به نام جنرال عبدالرزاق نامگذارى نمود.
بر اساس خبرنامه ارگ ریاست جمهورى، هزینه ساخت سرک جدید میدان هواى قندهار ٢،٨ بیلیون افغانى بوده که از بودیجه حکومت تمویل شد.