بیش از سی دانشجوی وابسته به اخوان المسلمین از دانشگاه الازهر اخراج شدند

معاون دانشگاه الازهر مصر با اشاره به صدور احکام انضباطی علیه 350 دانشجوی پسر و دختر این دانشگاه گفت: این دانشگاه بیست دانشجوی دختر و پسر وابسته به شبکه اخوان المسلمین را به مدت دو سال اخراج کرده و بیش از سی دانشجوی دیگر را به خاطر شورش در پردیس دانشگاه به طور کامل اخراج کرده است.
به گزارش پایگاه خبری الوفد مصر، احمد حسنی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: نیروهای پلیس جهت تامین امنیت برگزاری امتحانات دانشگاه که از شنبه آینده شروع خواهد شد، وارد این دانشگاه شده اند.
وی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت، تاکید کرد: امتحانات دانشگاه الازهر علی رغم اعتراض برخی دانشجویان ادامه خواهد یافت.
ترجمه شفقنا
انتهای پیام

www.afghanistan.shafaqna.com

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار