تظاهرات برضد والی سمنگان

شماری از باشندگان سمنگان برضد والی آن ولایت تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری شیعیان افغانستان (شفقنا افغانستان) به نقل از منابع؛ این تظاهرات حوالی ساعت 9 صبح امروز به دلیل بی‌کفایتی والی از سوی شماری ازباشند‌گان سمنگان  در شهر ایبک مرکز این ولایت راه اندازی شد.

ضیاء‌الدین ضیا، رییس شورای ولایتی سمنگان که رهبری این تظاهرات را دارد، به سلام وطندار گفت، والی سمنگان از دوسال به این طرف که مقرر شده، کاری انجام نداده است.

شمار مظاهره کنندگان که به صدها تن می‌رسید به رسم اعتراض شاهراه کابل – مزار را حدود یک ساعت به روی ترافیک مسدود ساختند.

معترضان به دولت هشدار دادند، که اگر تا یک هفته‌ی دیگر والی از سمتش برکنار نشود، آنان به تظاهرات شان ادامه می‌دهند و این شاهراه را می‌بندند.

در این حال خیرالله‌ انوش والی سمنگان در تماس تیلفونی به سلام  وطندار، این تظاهارت را سازمان یافته خواند و گفت، از سوی حلقه‌ی خاصی که با وی رقابت سیاسی دارند، راه‌اندازی شده است.

آقای انوش گفت،  تاحال هرکمکی که به ولایت سمنگان شده است، وی صادقانه آن را انجام داده و بی‌توجهی نکرده است.

در جریان 4 سال گذشته این سومین والی در سمنگان است که مردم آن را بی‌کفایت می‌خوانند.

انتهای پیام

www.afghanistan.shafaqna.com

 

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار