کشته شدن 17 تن روز گذشته درعراق

بم‌گذاری‌های انتحاری و انفجار بم‌های کنارجاده‌ای در عراق منجر به کشته شدن دست‌کم ۱۷ نفر شد.
به گزارش خبرگزاری شیعیان افغانستان (شفقنا افغانستان) به نقل از منابع؛ منابع صحی و پولیس عراق از کشته شدن ۱۷ نفر در جریان بم‌گذاری و انفجار بم های کنارجاده‌ای در سراسر عراق خبر دادند.
مرگبارترین حمله در منطقه باجی، واقع در ۱۸۰ کیلومتری شمال بغداد رخ داد که درجریان آن چهار عامل انتحاری با پوشیدن کمربندهای انفجاری یک مقر پولیس را در اختیار گرفتند.
منابع امنیتی گزارش دادند که در یکی از این انفجار‌ها که به واسطه موتر بم گذاری شده و در منطقه الصدریه در مرکز بغداد روی داد ۲ تن کشته و ۵ تن دیگر زخمی شدند.
در حادثه‌ای جداگانه تروریست‌های مسلح به مرکز پولیس شهر بیجی در ولایت سلاح‌الدین عراق یورش برده و ۳ تن از نیروهای امنیتی را کشتند، همچنین طی درگیری پولیس با افراد مهاجم یک‌تن از آنان نیز کشته شد.

انتهای پیام

www.afghanistan.shafaqna.com

 

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار