امنیت ملی،مخارج درمان “ستاره” را بر عهده گرفت

ریاست عمومی امنیت ملی ضمن محکوم نمودن واقعه تکان دهنده مجروح ساختن خانم ستاره، گفته است که تداوی وی را بر عهده می گیرد.

به گزارش شفقنا افغانستان به نقل از رسانه ها، ریاست امنیت ملی ضمن همدردی با خانواده خانم ستاره، ارتکاب چنین جرایمی را نا بخشودنی تلقی نموده و آن را بر خلاف کرامت انسانی دانسته است.
امنیت ملی ضمن همکاری با پولیس در این قضیه، گفته است که آمادگی دارد تا خانم ستاره را در شفاخانه ” شاه امان الله خان غازی” تحت تداوی قرار دهد.
واقعه بریده شدن لب و بینی خانم ستاره، واکنش تند بسیاری از مقامات و نهاد های مدنی را در پی داشته است.
شایان ذکر است که وزارت مبارزه با مواد مخدر نیز پیش از این اعلام کرده بود که مخارج تداوی خانم ستاره را متقبل می شود.

انتهای پیام

www.afghanistan.shafaqna.com

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار