معترضان تایلندی برق دفتر نخست وزیر را قطع کردند

معترضان در تایلند که خواستار برکناری نخست وزیر هستند برق دفتر وی را قطع کردند.

به گزارش شفقنا افغانستان به نقل از رسانه ها، معترضان در تایلند، برق دفتر نخست‌وزیری این کشور را قطع کردند و خواستار آن شدند که پلیس مکان‌هایی که اشغال کرده است را رها کند.

اعتراضات در تایلند از چند هفته پیش زمانی آغاز شد که معترضان خواستار برکناری نخست وزیر این کشور شدند. آنها تهدید کرده‌اند در صورتی که پلیس از سر راهشان کنار نرود با پلیس درگیر خواهند شد.

تظاهرات‌کنندگان همچنین درخواست پلیس برای مذاکره را هم رد کرده‌اند. یینگ لاک، نخست وزیر تایلند در زمان حمله معترضان در دفترش حضور نداشت اما از مکانی نامعلوم در یک مصاحبه تلویزیونی حاضر شد و گفت که در تاریخ 15 دسامبر تمامی بخش‌های جامعه با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا راهی برای برون‌رفت از بحران پیدا کنند.

نخست وزیر تایلند به عنوان راهی برای حل این بحران، مجلس عوام این کشور را روز دوشنبه منحل کرد و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

انتهای پیام

www.afghanistan.shafaqna.com

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار