رژیم صهیونیستی نیروهای خود ار در مرز با لبنان به حالت آماده باش در آورد

ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال ترور «حسان لقیس» از فرماندهان حزب‌الله، نیروهای خود در مرز با لبنان را به حالت آماده‌باش درآورد.

به گزارش خبرگزاری شیعیان افغانستان (شفقنا افغانستان) به نقل از منابع؛ نیروهای رژیم صهیونیستی در امتداد مرز لبنان با فلسطین اشغال به حالت آماده‌باش درآمدند.
بر اساس این گزارش گشتی‌های پیاده نظام و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در امتداد مرز جنوب لبنان مشاهده شده‌اند که در حال کنترل اوضاع لبنان با استفاده از دوربین بوده‌اند و این در حالی است که یک فروند هواپیمای شناسایی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی نیز بر فراز مزارع شبعا، العباسیه و الغجر به پرواز درآمده است.

از سوی دیگر نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل)، گشتی‌های خود در مرز خط آبی را با هدف پیگیری اوضاع میدانی افزایش دادند.

شهید حاج «حسان اللقیس»، یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی بود که در نزدیکی منزلش در منطقه «السان تریز» در ضاحیه جنوبی بیروت ترور شد.

در این حادثه، سه فرد مسلح در پارکینگ ساختمانی که در آن سکونت داشت، کمین کرده و وی را با 5 گلوله که از هفت‌تیر مجهز به صدا خفه کن خارج شدند، از ناحیه سر هدف قرار دادند.

انتهای پیام

www.afghanistan.shafaqna.com

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار