منابع نظامی به بیبیسی گفتهاند که سپهبد راحیل شریف، به عنوان فرمانده جدید ارتش پاکستان انتخاب شده است.
به گزارش خبرگزاری شیعیان افغانستان (شفقنا افغانستان) به نقل از منابع؛ سپهبد شریف جانشین ژنرال پرویز اشفق کیانی میشود که فردا (پنجشنبه، ۲۸ نوامبر) بازنشسته میشود. او در حال حاضر بازرس کل ارتش در امور آموزش و ارزیابی است.
ژنرال کیانی، چهاردهمین فرمانده ارتش پاکستان بود که جانشین ژنرال پرویز مشرف شد.
دولت پاکستان همچنین سپهبد راشد محمود را به عنوان فرمانده ستاد مشترک ارتش تعیین کرده است.
ارتش پاکستان همواره نقش مهمی در عرصه سیاسی این کشور ایفا کرده است.
ارتش پاکستان در حال حاضر در حال نبرد با طالبان در مناطقی از کشور است.
انتهای پیام
www.afghanistan.shafaqna.com