شفقناافغانستان-وزارت زارعت، آبیاری و مالداری اعلام کرد که امروز (25 دلو) جلسهای به منظور روی دست گرفتن تدابیر برای خشکسالی احتمالی راهاندازی شد.
به گزارش خبرگزاری شفقناافغانستان، انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، با تشکیل جلسهای به منظور روی دست گرفتن تدابیر برای خشکسالی احتمالی، جلسهای را با مسوولان بخشهای مختلف در این وزارت برگزار کرد.
احدی در این جلسه هدایت داد تا به منظور کاهش آسیبپذیریهای خشکسالی احتمالی در کشور، برنامه و پلانی اضطراری داشته باشند تا برای بخشهای مالداری و زراعت رسیدگی شود.
در این جلسه به هدایت وزیر زراعت یک تیم تخنیکی تشکیل شد تا با در نظر داشت ارقام موجود، تدابیر خود را وزارت زراعت داشته باشد.