خبرگزاري رويترز از بيت المقدس گزارش داد: تل اويو روز چهارشنبه در واكنش به گزارشهاي منتشر شده مبني بر پيشنهاد مصالحه ايران در مذاكرات ژنو از قدرتهاي غربي خواست تحريم هاي اقتصادي ايران را تشديد كنند تا تهران از برنامه هسته ايش دست بردارد.
به گزارش خبرگزاری شیعیان افغانستان (شفقنا افغانستان) به نقل از منابع؛ واشنگتن و متحدانش معتقدند هدف از اين برنامه توسعه سلاح هاي هسته اي است .
يك مقام (رژيم صهيونيستي) كه خواست نامش فاش نشود در پيامي كه از دفتر بنيامين نتانياهو ارسال شد، گفت : ايران بايد از طريق اقداماتش نه پيشنهادهايش در بوته آزمايش قرار گيرد.
اين مقام گفت : تا زماني كه گام هاي اساسي براي اثبات برچيده شدن برنامه هسته اي نظامي ايران برداشته نشود، جامعه بين الملل بايد به تحريم هايش عليه آن ( ايران ) ادامه دهد.
تهران مي گويد برنامه هسته اي اش يك برنامه صرفا صلح اميز بوده و هدف از آن توليد برق و وسايل پزشكي است .
انتهای پیام