چهار مهاجم انتحاری در ولایات ارزگان در مرکز و قندهار در جنوب کشور بر اثر انفجار مواد انفجاری حاملشان کشته شدند.
به گزارش خبرگزاری شیعیان افغانستان به نقل از رسانه ها،عبدالله همت، سخنگوی والی ارزگان گفت: “دو مهاجم انتحاری سوار بر یک موتر سایکل زمانیکه میخواستند مواد انفجاری حامل خود را در شهر ترینکوت مرکز ارزگان انفجار دهند، پیش از آن مواد انفجاری انفجار کرده است.”
آقای همت میگوید که این حادثه در منطقه موسوم به”توره” در مربوطات شهر ترینکوت مرکز ولایت ارزگان رخ داده است.
در همین حال، حاجی شاه محمد، ولسوال ارغنداب ولایت قندهار به خبرگزرای بخدی گفت: “شب گذشته زمانیکه دو مهاجم انتحاری خود را برای حمله آماد میکردند، واسکت انتحاری آنان انفجار کرده و هردوی آنان کشته شده اند.”
او تاکید کرد که در این دو رویداد به غیر نظامیان آسیبی نرسیده است.
انتهای پیام
www.afghanistan.shafaqna.com