اگر شخصی بعد از دزدی بخواهد وسیله را به صاحبش برگرداند اما دسترسی ندارد / پاسخ حضرت آیت الله سیستانی

شفقنا افغانستان – حضرت آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره برگرداندن وسیله دزدی شده پاسخ گفته است.
به گزارش شفقنا متن پرسش وپاسخ مطرح شده بدین شرح اشست:
پرسش: اگر شخصی چیزی را دزدیده باشد و بعداً پشیمان شده می خواهد به صاحبش برگرداند ولی دسترسی ندارد. لطفاً در این زمینه حکم فرمایی؟.

پاسخ: اگر از یافتن صاحبش مأیوس شده به فقیر متدین صدقه بدهد.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار