نبیل، اشرف غنی را یک «دلقک» و «بزدل» خواند

شفقنا افغانستان- رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان، اشرف غنی، رئیس جمهور پیشین افغانستان را دلقک و بزدل خواند.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، رحمت‌الله نبیل، رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان در صفحه تویتر خود درباره اشرف غنی، رئیس جمهور فراری کشور نگاشته است: «ما از اول گفتیم که این شخص یک دلقک بُزدل و جزو یک پروژه است، گفتیم که نه رهبر خوب است، نه مدیر خوب و نه هم افغان خوب؛ اما کسی نشنید.»

نبیل افزوده است، که مقایسه او با دیگران توهین به مردم آن کشور است.

گفتنی است در روزهای اخیر برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها از آنچه که مقاومت ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور در برابر نیروهای روسی می‌خوانند ستایش کرده و آرزو کرده‌اند کاش اشرف غنی هم در مقابل طالبان همانند او ایستادگی می‌کرد.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار