شفقنا افغانستان- فرمانده پیشین ارتش افغانستان در واکنش به درگیریهای پنجشیر نوشته است، که به زودی در دیگر نقاط کشور نیز عملیات در برابر گروه طالبان آغاز می شود.
به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، سمیع سادات، فرمانده پیشین ارتش افغانستان در صفحه تویتر خود نوشته است که نه تنها در پنجشیر، بلکه در آینده نزدیک در بیشتر نقاط کشور عملیات در برابر ادارات مزدور طالبان راه اندازی خواهد شد.
او افزوده است، که ما این درس تاریخی را به طالبان خواهیم آموخت.
جبهه مقاومت بر ضد طالبان موسوم به جبهه مقاومت ملی به تازگی از تصرف ولسوالی دره ولایت پنجشیر به دست نیروهای این جبهه خبر داده است.