شفقنا افغانستان- رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان در واکنش به درگیریهای پسین در پنجشیر، گروه طالبان را مزدوران بیگانه خطاب کرده است.
به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، رحمت الله نبیل، رئیس پیشین امنیت ملی و نامزد پیشین ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به لشکرکشی گروه طالبان به پنجشیر نوشته است: ظلم، ستم و کشتاری را که طالبان به نام اسلام در پنجشیر، اندراب، تخار و دیگر محلات افغانستان انجام می دهند تعجبی ندارد؛ چون از مزدوران بیگانه و دست پروردگان و مغز های شستشو شده نمیتوان انتظار بیشتری داشت.
به گفته وی، کشتن مردم بی گناه قیمت بلندی برای طالبان مزدور دارد.
گفتنی است طی روزهای اخیر گزارشهای زیادی از کشتار غیرنظامیان توسط طالبان در پنجشیر و اندراب به نشر رسیده است.