طالبان در هرات فرد متهم به‌ دزدی را کشت و جسدش را به نمایش گذاشت

شفقنا افغانستان – طالبان در ولایت هرات فردی متهم به دزدی را کشته و جسدش را به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، جسد این فرد امروز (سه‌شنبه، 10 جوزا) در «چوک گلهای» شهر هرات به نمایش گذاشته شده است.

طالبان در کاغذی که روی‌ این جسد گذاشته نوشته‌اند که «هرکسی دزدی کند، جرم‌اش همین است».

منابع مردمی می‌گویند که این مرد به‌اتهام دزدی موبایل، حین فرار کشته شده است.

این برای چندمین بار است که طالبان در هرات افراد متهم به دزدی و آدم‌ربایی را به‌گلوله می‌بنند و اجساد آنان را به نمایش می‌گذارند.

این کار طالبان انتقادهایی را نیز به همراه داشته و منتقدان می‌گویند که افراد متهم باید در دادگاه محاکمه شوند.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار