شفقنا افغانستان- مسوولان محلی طالبان در بامیان میگویند که چین میخواهد در این ولایت دستگاه تولید برق حرارتی بسازد.
به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، مسوولان محلی در ولایت بامیان میگویند که یک هیأت چینی روز گذشته در سفرش به این ولایت از معدن زغال سنگ در ولسوالی کهمرد بامیان دیدن کرده است.
هیأت چینی در دیدار با مسوولان محلی طالبان در بامیان وعده ساخت یک دستگاه تولید برق حرارتی با استفاده از زغال سنگ را داده است.
عبدالله سرحدی، والی طالبان در بامیان به هیأت چینی گفته است که در صورت ساخت دستگاه تولید برق حرارتی، امنیت این دستگاه و کارکنان آن تأمین خواهد شد.