شروع پروازهای مستقیم از میدان هوایی قندهار به دبی

شفقنا افغانستان- وزارت ترانسپورت و هوانوردی ملکی طالبان، از آغاز پروازهای مستقیم از ولایت قندهار به شهر دبی امارات متحده عربی خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، در توئیتر این وزارت نوشته شده است که پروازهای مستقیم از میدان هوایی بین‌المللی احمدشاه بابا به دبی، روز شنبه (15 دلو) آغاز شده است.

حاجی زید، سخنگوی والی قندهار می‌گوید که این پروازها توسط شرکت هوایی کام‌ایر صورت می‌گیرد.

در همین حال مسئولان این شرکت می‌گویند که تلاش‌ها برای آغاز پروازها میان قندهار-چین و قندهار-دهلی هم جریان دارد.

گفتنی‌ است که پیش از این پروازهای مستقیم از میدان هوایی قندهار، به عربستان سعودی انجام می‌شد.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار