حمله انتحاری در پاکستان جان 4 نفر را گرفت

شفقنا افغانستان- حمله انتحاری در منطقه وزیرستان جنوبی پاکستان جان 4 نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان به نقل از جیو نیوز، در حمله انتحاری به یک پست بازرسی در منطقه وزیرستان جنوبی در ایالت خیبر پختونخوای پاکستان 4 نفر جان خود را از دست دادند.

در این حمله 4 تن از جمله 2 نیروی امنیتی و 1 مامور پلیس که در پاسگاه مشغول انجام وظیفه بودند جان خود را از دست داده و 2 پلیس زخمی شدند.

هنوز کسی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

گفتنی است روز گذشته شبه‌نظامیان به نیروگاه گازی در ایالت خیبر پختونخواه نیز 4 پارامیلیتر و 2 مامور امنیتی ویژه جان خود را از دست دادند.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار