استرداد 80 واگن تیل و گاز بی کیفیت به ازبکستان

شفقناافغانستان- مسوولان در اداره نفت و گاز بندر حیرتان بلخ می‌گویند که در چهار ماه گذشته ۸۰ واگن تیل و گاز بی‌کیفیت دوباره به ازبکستان مسترد شده است.

به گزارش خبرگزاری شفقناافغانستان؛ به گفته این اداره هنگام آزمایش لابراتواری، تیل وارد شده بی کیفیت تثبیت شده و به ازبکستان مسترد شده است.

آنان می‌گویند به نفت و گاز بی‌کیفیت اجازه ورود به بازار را نمی‌دهیم و آن را مسترد می‌کنیم.

به گفته مقامات اداره نفت و گاز از زمان روی کار آمدن طالبان تاکنون هزاران واگن تیل بی کیفیت را دوباره به کشورهای صادر کننده فرستاده است.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار