سفارت افغانستان در اسپانیا از «تعامل» با وزارت خارجه طالبان خبر داد

به گزارش خبرگزاری شفقناافغانستان؛ این سفارت‌خانه جمعه‌شب، ۱۴ میزان، با نشر اعلامیه‌ای گفته که در «امور قنسولی» با وزارت خارجه‌ طالبان در کابل در «تعامل» است.

در اعلامیه آمده است: «به‌منظور رفع مشکلات در امر ارایه خدمات قنسولی بهتر و به‌موقع برای شما هموطنان گرامی؛ این سفارت در امور قونسلی با وزارت امور خارجه افغانستان در تعامل است و مکاتیب تأییدی اسناد امور قنسولی طبق معمول به وزارت امور خارجه در کابل ارسال می‌گردد.»

پیش از این، سفارت افغانستان در هالند نیز از «تعامل» خود با وزارت خارجه طالبان در کابل خبر داده بود.

این اقدام سفارت افغانستان در هالند با واکنش «انجمن دیپلمات‌های جمهوری اسلامی افغانستان» مواجه شده است.

اعضای این انجمن روز جمعه، ۱۴ میزان،  با نشر اعلامیه‌ای از هالند خواسته‌اند که اقدامات لازم را برای تعلیق فعالیت «نماینده طالبان» در سفارت افغانستان در لاهه روی دست گیرد.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار