شفقنا افغانستان- سخنگوی کاخ کرملین می گوید سازمان نظامی ناتو برای مهار روسیه ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان به نقل از رسانه های روسیه، دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور این کشور در ماراتن جامعه دانش به عنوان بخشی از نمایشگاه و انجمن روسیه گفت که هدف از ایجاد ناتو در ابتدا مهار و سرکوب روسیه بود.
سخنگوی کاخ کرملین گفت: اتحاد آتلانتیک شمالی، که همه ما آن را دوست داریم، ناتو است: زمانی که در سال 1949 ایجاد شد، هنوز به عنوان ماشینی برای سرکوب اتحاد جماهیر شوروی، ماشینی برای مهار کشور ما ایجاد شد.
وی افزود که روسیه را از اتحاد جماهیر شوروی جدا نمی کند، زیرا فدراسیون روسیه جانشین قانونی اتحاد جماهیر شوروی است.
پسکوف همچنین گفت که روسیه کشوری قدرتمند است و هر روز عناصر جدیدی به قدرت خود اضافه می کند.
پیش از این، دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، گفت که رئیس جمهور روسیه بارها از نمایشگاه «روسیه» که کار خود را از 4 نوامبر در VDNKh آغاز کرد، بازدید خواهند کرد.
به گفته پسکوف، کار تایتانیک با کیفیت بالا انجام شد، همانطور که طراحی تکنولوژیکی نمایشگاه نشان می دهد.