حمله انتحاری بر یک مرکز نظامی در ایالت خیبرپختونخوا؛ 24 نفر کشته شدند

شفقنا افغانستان – مقام‌های امنیتی پاکستان گفته‌اند که در پی حمله موتر بمب بر یک پایگاه پولیس در ایالت خیبرپختونخوا این کشور تا کنون ۲۴ تن کشته و بیش از ۲۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، بربنیاد گزارش رویترز، این حمله روز سه‌شنبه، ۱۲ دسامبر، در منطقه دره اسماعیل خیل رخ داده است.

براساس این گزارش، یک کامیون مملو از مواد انفجاری در دیوار پاسگاه پولیس خود را کوبیده است.

دو مقام امنیتی پاکستان گفته‌اند که پس از این انفجار مهاجمان مسلح وارد این پایگاه نظامی شده‌‎اند.

پولیس خیبرپختونخوا پس از این حمله، وضعیت فوق‌العاده در منطقه اعلام کرده و نیروهای امنیتی آن کشور به محل اعزام شده‌اند.

گروه تحریک جهاد اسلامی پاکستان مسوولیت این حمله را به عهده گرفته است.

دو روز پیش نیز موتر یک افسر نظامی در منطقه خوز در بلوچستان هدف انفجار ماین جاسازی شده قرار گرفت که یک نظامی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار