گذرگاه سالنگ به‌روی موترهای باربری و بس‌های مسافربری گشایش یافت

شفقنا افغانستان – وزارت فواید عامه طالبان اعلام کرد که گذرگاه سالنگ‌ به‌روی موترهای باربری نیز بازگشایی شده است.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، این گذرگاه روز پنج‌شنبه، ‎۷جدی، به‌روی موترهای مسافربری و باربری بازگشایی شده است.

وزارت فواید عامه‌ با نشر خبرنامه‌ای گفته است که بس‌های مسافربری به‌گونه‌ عادی و دو طرفه اجازه‌ تردد دارند، اما وسایط باربری مطابق جدول از گذرگاه سالنگ عبور خواهد کرد.

این وزارت از راننده‌گان خواسته است تا از انتقال وزن اضافه جدا خوداری کنند.

گذرگاه سالنگ پس حدود چهار ماه بسته بودن، در ۲۹ قوس، تنها به‌روی موترهای مسافربری کوچک بازگشایی شده بود.

کار بازسازی ۸۰ کیلومتر شاهراه سالنگ در ۲۱ سرطان آغاز شد، اما این گذرگاه به‌طور کامل از ۸ سنبله به این‌سو، به‌روی رفت‌وآمد بسته شده بود.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار