سازمان صحی جهان: ۲۰ تُن دارو و کمک‌های پزشکی به افغانستان فرستادیم

شفقناافغانستان- سازمان صحی جهان می‌گوید که ۲۰ تُن دوا و تجهیزات پزشکی به افغانستان فرستاده است.

به گزارش شفقناافغانستان؛ سازمان صحی جهان روز یک‌شنبه، ۱۸ سنبله، با نشر خبرنامه‌ای در برگه ایکس گفته که این تجهیزات پزشکی به ۱۱ مرکز بهداشتی و ۱۲ شفاخانه در ولایت‌های شمالی افغانستان تحویل داده شده است.

این سازمان علاوه کرده است که با این تجهیزات و دواها به چهار هزار بیمار خدمات درمانی ارایه خواهد شد.

براساس گزارش‌ها، وضعیت صحی در افغانستان پس از برگشت طالبان به حالت بحرانی رسیده است.

در سه سال گذشته و با قطع کمک‌های صحی و بشری، وضعیت سکتور صحت در کشور رو به وخامت گراییده است.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار