طالبان در فراه استفاده از تلفن‌های هوشمند در میان استادان و کارمندان معارف را منع کرد

شفقنا افغانستان – هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان، استفاده از تلفن‌های هوشمند را برای استادان و کارمندان معارف ولایت فراه ممنوع کرده است.

به گزارش شفقنا افغانستان، براساس مکتوبی که روز چهارشنبه، ۲۸ سنبله در رسانه ها نشر شده، تمامی استادان و کارمندان معارف این ولایت از استفاده تلفن‌های هوشمند منع شده‌اند.

در متن این مکتوب آمده است: «در تمامی ادارات معارف، از آمریت‌ها تا ادارات مکاتب، به جز مسوولان ادارات، استفاده از گوشی‌های هوشمند ممنوع است.»

همچنان، در این مکتوب تاکید شده است که در صورت استفاده کارمندان و استادان از تلفن‌های هوشمند، مسوولان مربوطه باید پاسخگو باشند.

پیش‌ از این، رهبر طالبان در یک مدرسه جهادی در قندهار گفته بود که تلفن‌های هوشمند «دروازه فتنه» را باز می‌کنند.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار