دزدان در هرات موتر یک عضو طالبان را دزدیدند

شفقنا افغانستان – منابع محلی در هرات می‌گویند که یک موتر جنگ‌جویان طالبان در این ولایت از سوی سارقان دزدی شده است.

به گزارش شفقنا افغانستان، منابع روز پنج‌شنبه، ۱۹ میزان، به روزنامه ۸صبح گفته که دزدان، روز گذشته یک موتر نوع «لوکسل» طالبان را در جاده محبس هرات به سرقت برده‌اند.

منابع تصریح می‌کنند که سارقان این موتر را از نزدیکی ریاست استخبارات این گروه در هرات دزدی کرده‌اند.

طالبان در هرات تاکنون در این مورد چیزی نگفته‌اند.

این در حالی است که شهروندان هرات در این اواخر از افزایش جرم‌های جنایی نگرانی داشته و طالبان را متهم به بی‌پروایی می‌کنند.

برچسب‌گذاری شده:
اشتراک این مقاله

آخرین اخبار