بازگشایی مجدد شاهراه سالنگ به روی ترافیک

شفقناافغانستان- وزارت فواید عامه طالبان می‌گوید که شاهراه سالنگ به‌روی رفت‌و‌آمد بازگشایی شده است.

به گزارش شفقناافغانستان؛ اشرف حق‌شناس، سخنگوی وزارت فواید عامه طالبان، افزوده که این شاهراه ساعت ۸:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۴ دلو، به‌روی تمام وسایط نقلیه باز شده است.

حق‌شناس تأکید کرده است که علاوه بر موترهای کوچک و بزرگ، به موترهای باربری نیز در طول روز به‌صورت نوبتی اجازه تردد داده خواهد شد.

شاهراه سالنگ ساعت ۱۰:۳۰ شب گذشته در پی برف‌باری سنگین و توفان مسدود شده بود.

گفتنی است که مسافران در فصل زمستان در شاهراه سالنگ با چالش‌های جدی مواجه می‌شوند و روزها در دو طرف این گذرگاه معطل می‌مانند.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار