طالبان در غزنی و هلمند دو جوان را در کمتر از یک هفته تیرباران کردند

شفقنا افغانستان – منابع محلی در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی از کشته شدن یک جوان توسط جنگ‌جویان طالبان خبر داده‌اند.

به گزارش شفقناافغانستان؛ به گفته این منابع، این رویداد شب پنج‌شنبه گذشته در منطقه «آب‌برده» از مربوطات ولسوالی جاغوری رخ داده و جنگ‌جویان طالبان این جوان را به ضرب گلوله تیرباران کرده‌اند. این خبر روز شنبه، ۲۳ حمل، تأیید شده است.

تا کنون انگیزه و دلیل این رویداد مشخص نشده و طالبان نیز در این باره واکنشی نشان نداده‌اند.

این در حالی‌ است که دو روز پیش نیز یک جوان دیگر در شهر لشکرگاه، مرکز ولایت هلمند، توسط طالبان تیرباران شده بود.

طی بیش از سه‌ونیم سال گذشته، طالبان بارها به کشتار غیرنظامیان متهم شده‌اند؛ مواردی که همواره نگرانی نهادهای حقوق بشری را به همراه داشته است.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار