حادثه ترافیکی در بدخشان جان دو نفر را گرفت

شفقنا افغانستان -فرماندهی پولیس طالبان در بدخشان اعلام کرده است که براثر سقوط یک موتر به رودخانه در این ولایت، دو نفر جان باخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، این فرماندهی با نشر اعلامیه‌‌ای گفته است که این حادثه حوالی ساعت ۵:۰۰ عصر امروز در مسیر بهارک-فیض‌آباد رخ داده است.

فرماندهی پولیس طالبان گفته است که اجساد قربانیان هنوز پیدا نشده و جست‌وجو ادامه دارد.

این فرماندهی افزوده است که قربانیان این حادثه باشندگان ولایت قندهار هستند.

براساس اعلامیه‌ی فرماندهی پولیس طالبان در بدخشان، یک نفر از سرنشینان این موتر خود را نجات داده، اما در مورد چگونگی آن توضیحاتی ارائه نکرده‌ است.

پیش از این نیز مواردی از سقوط موترهای تیزرفتار و مسافربری به رودخانه‌های بدخشان گزارش شده است.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار