شاهراه سالنگ به‌روی موترهای مسافربری بازگشایی شد

شفقنا افغانستان – وزارت فواید عامه‌ی طالبان اعلام کرده است که شاهراه سالنگ به‌روی موترهای مسافربری بازگشایی شده است.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، محمداشرف حق‌شناس، سخن‌گوی این وزارت دیشب با نشر اعلامیه‌‌ای از بازگشایی این شاهراه خبر داده است.

او افزوده است که در صورت توقف برف‌باری و توفان، این شاهراه امروز به‌صورت کامل به‌روی تمام وسایط نقلیه بازگشایی خواهد شد.

شاهراه سالنگ دوشنبه‌شب در پی برف‌باری و توفان به‌روی ترافیک مسدود شده بود.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار