شفقنا افغانستان- سفارت افغانستان در تهران اعلام کرده است که به مناسبت میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، روز شنبه تعطیل بوده است.
به گزارش شفقنا افغانستان؛ بر اساس اعلام این سفارت، ارائه خدمات کنسولی و اداری در این روز متوقف شده و فعالیتها از روز یکشنبه 14 جدی از سر گرفته میشود.
میلاد حضرت علی(ع) از مناسبتهای مهم مذهبی در ایران است و هر ساله همزمان با این روز شماری از نهادهای دولتی و مراکز دیپلماتیک تعطیل میشوند.