شاهراه سالنگ پس از هفت روز بازگشایی شد

شفقنا افغانستان – وزارت فواید عامه‌ی طالبان اعلام کرده است که شاهراه سالنگ به‌روی موترهای مسافربری بازگشایی شده است.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، محمداشرف حق‌شناس، سخن‌گوی این وزارت گفته است که شاهراه سالنگ از ساعت ۲:۰۰ پس‌ازچاشت امروز به‌روی موترهای مسافربری باز شده است.

شاهراه سالنگ از صبح روز چهارشنبه‌ هفته‌ی گذشته به‌دلیل برف‌باری و توفان به‌صورت کامل مسدود شده بود.

وزارت فواید عامه‌ی طالبان از رانندگان و مسافران خواسته است که در صورت تردد از شاهراه سالنگ، از احتیاط کامل کار گرفته، مواد خوراکی و البسه‌ی گرم زمستانی و نیز وسایل و تجهیزات از قبیل چین و روغنیات را به همراه داشته باشند.

این وزارت گفته است که تلاش می‌شود این شاهراه به‌روی رفت‌وآمد وسایط باربری نیز باز شود.

شاهراه سالنگ از مسیرهای استراتژیک و پرتردد کشور است و ولایت‌های شمال را به کابل، پایتخت، وصل می‌کند.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار