شفقنا افغانستان- طالبان گزارشها درباره بمباران برخی نقاط در کابل، قندهار و پکتیا توسط نیروهای پاکستانی را تایید کردند.
به گزارش شفقنا افغانستان؛ ذبیحالله مجاهد، سخنگوی طالبان پنجشنبهشب ۷ حوت در شبکه ایکس نوشته که نیروهای پاکستانی چندین نقطه را بمباران کردهاند.
پاکستان در واکنش به آنچه «اقدامات بیدلیل طالبان در امتداد مرز» خوانده، عملیات موسوم به «غضبالحق» را آغاز کرده است.
در جریان این عملیات، نیروهای هوایی پاکستان تاسیسات نظامی طالبان را در ننگرهار، کابل، قندهار و پکتیا هدف قرار داده و براساس گزارشها دهها عضو طالبان کشته شدهاند.