حادثه‌ ترافیکی در بلخ جان دو نفر را گرفت

شفقنا افغانستان – فرماندهی امنیه‌ی طالبان در بلخ می‌گوید که براثر وقوع یک حادثه‌ی ترافیکی در این ولایت، دو نفر جان باخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، این فرماندهی با نشر اعلامیه‌‌ای گفته است که این حادثه دیروز در مسیر شاهراه مزار شریف-حیرتان رخ داده است.

فرماندهی امنیه‌ی طالبان در بلخ افزوده است که در این حادثه دو موتر نوع «اکتروز» باهم برخورد کرده‌اند و در نتیجه رانندگان هردو موتر جان باخته‌اند.

این فرماندهی علت وقوع این حادثه را توضیح نداده است.

حوادث ترافیکی در افغانستان سالانه جان صدها نفر را می‌گیرد و صدها زخمی برجای می‌گذارد.

علت وقوع اکثر این حوادث بی‌احتیاطی رانندگان، نبود علایم ترافیکی و خرابی جاده‌ها گفته می‌شود.

برچسب‌گذاری شده:
اشتراک این مقاله

آخرین اخبار