شبکه ۱۴ اسرائیل: حمله به ایران تنها گزینه باقی‌مانده برای ترامپ است

شفقنا افغانستان- شبکه ۱۴ اسرائیل امروز(دوشنبه) مدعی شد که دونالد ترامپ رئيس جمهوری آمریکا چاره ای جز حمله به ایران ندارد.

به گزارش شفقنا، الجزیره به نقل از این شبکه نوشت: برآوردها در اسرائیل حاکی از آن است که رئیس‌جمهور ترامپ در یک چهارراه تصمیم‌گیری قرار دارد.
این شبکه افزود: راهی که برای ترامپ باقی مانده، انجام یک عملیات نظامی علیه ایران است، زیرا دیگر قادر به تحمل ادامه مسیر بن‌بست مذاکرات نیست.
در ادامه گزارش این شبکه ادعا شده است: پنجره فرصت برای اقدام نظامی ترامپ به‌دلیل نزدیکی زمان آغاز بازی‌های المپیک، محدود است.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار