شفقنا افغانستان ـ مهاجم نروژی منچستر سیتی به جدایی پپ گواردیولا از این تیم واکنش جالبی داشت.
به گزارش شفقنا افغانستان؛ ارلینگ هالند، مهاجم تیم منچستر سیتی، پس از خروج پپ گواردیولا از این تیم، با یک پیام عاطفی از او خداحافظی کرد.
گواردیولا آخرین بازی خود را با منچستر سیتی در روز یکشنبه گذشته مقابل استون ویلا در لیگ برتر انجام داد و بدین ترتیب، دورهای پر از عناوین و دستاوردها که ۱۰ سال به طول انجامید، به پایان رسید.
هالند در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی “X” عکسی از خود و گواردیولا منتشر کرد و در زیر آن نوشت:مربیای که هرگز دست از آموزش برنداشت. شاید این عجیب به نظر برسد، اما تو بزرگی را طبیعی جلوه دادی.
او اضافه کرد:حتی پس از کسب سهگانهها، پیروزیها و عناوین، همیشه درس جدیدی، چالش جدیدی و سطح جدیدی برای رسیدن وجود داشت.این ذهنیت برای همیشه این باشگاه را تغییر داد و مرا نیز تغییر داد. افتخار بزرگی بود که با بهترینها کار کنم. از تو برای همه چیز سپاسگذارم.
گواردیولا در ۱۰ سال حضور در منچستر سیتی، ۲۰ عنوان قهرمانی کسب کرد که از جمله آنها میتوان به ۶ قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۳ اشاره کرد.
همچنین، هالاند از همتیمی خود، برناردو سیلوا، که او نیز ترک منچستر سیتی را اعلام کرده بود، با این جمله خداحافظی کرد:
خیلی سپاسگزارم که فرصتی برای بازی کردن کنار تو داشتم. تو یک جنگجوی واقعی هستی.
او به همین شیوه از همتیمی دیگرش، جان استونز، که در پایان این فصل باشگاه را ترک کرد، خداحافظی کرد و گفت:یک جنگجوی واقعی برای این باشگاه… از تو برای همه چیز در این سالها، برادرم، سپاسگزارم.”