کره شمالی یک فروند موشک بالستیک را شلیک کرد

شفقنا افغانستان-طبق گزارش رسانه ها، کره شمالی یک فروند موشک بالستیک را که از زیردریایی پرتاب شده بود، شلیک کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، مقامات کره شمالی در حالی طی یک رژه نظامی در پیونگ یانگ به انتشار تصاویر شلیک یک فروند موشک بالستیک جدید پرداختند که این نخستین بار است که موشکی با قابلیت پرتاب از زیردریایی مورد آزمایش قرار می گیرد.

انتهای پیام 

www.af.shafaqna.com

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار