بازداشت دو زن عضو باند سارقان مسلح در ولایت کاپیسا

شفقناافغانستان-مسوولان امنیتی در ولایت کاپیسا می‌گویند که دو زن از اعضای یک باند دزدان تفنگ‌دار از شهر محمودراقی، مرکز این ولایت بازداشت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شفقناافغانستان، عبدالشایق شورش، سخنگوی پولیس کاپیسا گفت که این دو زن، یک عراده موتر تیزرفتار را از سرای شمالی کابل تا شهر محمودراقی به کرایه گرفته بودند.

به گفته او، بازداشت‌شدگان در تبانی با همکاران مردشان این موتر را دزدیده بودند.

طبق معلومات شورش، این دو زن پس از رسیدن به ساحه صیاد از مربوطات مرکز کاپیسا به این بهانه که پول کرایه را از اعضای خانواد‌ه‌شان می‌گیرند، به جای نامشخصی تماس می‌گیرند و سپس سه مرد تفنگ‌دار می‌آیند و موتر و راننده‌اش را یک جا می‌برند.

شورش گفت که راننده موتر از چنگ دزدان موفق به فرار می‌شود و با شکایت او به پولیس، این دو زن بازداشت شده‌اند.

او گفت که تلاش‌ها برای بازداشت سایر اعضای این باند و به دست آوردن موترهای دزدی‌شده آغاز شده است.

 

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار