شفقناافغانستان- به اطلاع هموطنان گرامی میرساند که در پی اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی روز شنبه، ۷ سرطان ۱۴۰۴ ، سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران اعلام کرد که روز شنبه تعطیل خواهد بود.
از مراجعین محترم تقاضا میشود برنامهریزی لازم را برای مراجعات خود در روزهای دیگر انجام دهند.