ریچارد بنت: از تلفات غیرنظامیان در حملات پاکستان به شدت نگرانم

شفقنا افغانستان ـ ریچارد بنت، گزارشگر ویژه حقوق‌‌بشر سازمان متحد می‌‌گوید که از حملات هوایی پاکستان بر افغانستان و تلفات غیرنظامیان ناشی از آن به شدت نگران است.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، گزارشگر ویژه حقوق‌‌بشر سازمان ملل متحد افزوده است: « از طرفین می‌خواهم که از تنش‌ها بکاهند، حداکثر خویشتنداری را به خرج دهند و به قوانین بین‌المللی، از جمله حفاظت از غیرنظامیان و اهداف غیرنظامی مانند شفاخانه‌ها، احترام بگذارند.»

پاکستان دیشب اهدافی در کابل، پایتخت افغانستان بمباران کرد.

بر اساس اعلام طالبان، پاکستان از جمله یک مرکز درمان اعتیاد را هدف قرار داده است که در تیجه‌ی آن دست‌کم ۴۰۰ نفر کشته و ۲۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار