شکنجۀ یک زن با بیل‌ داغ و آب‌ جوش در فاریاب

مسئولان امور زنان فاریاب می‌گویند، یک خانم جوان بنام لعل بی‌بی از سوی شوهرش با بیل‌ داغ و آب جوش شکنجه شده است.

به گزارش شفقناافغانستان؛ ماریا نوری، رئیس امور زنان فاریاب می‌گوید، لعل بی‌بی ۱۷ ساله باشندهٔ ولسوالی غورماچ فاریاب است که بعد از شکنجه‌های شدید از سوی شوهرش به بیمارستان شهر میمنه منتقل شده است.

به گفتۀ بانو نوری، شوهر لعل بی‌بی، هر دو پای خانمش را با بیل‌ داغ و آب جوش سوختانده است.

او می‌افزاید، پزشکان شفاخانۀ شهر میمنه گفته‌اند که برای نجات جان لعل بی‌بی باید هر دو پایش قطع شود.

عبدالکریم یورش، سخنگوی فرماندهی پولیس فاریاب با تایید این رویداد می‌گوید، در پیوند به این رویداد خسر این خانم بازداشت شده است.

برچسب‌گذاری شده:
اشتراک این مقاله

آخرین اخبار