فراغت ۳۶۵ تن از دانشجویان پلی‌تکنیک کابل

فراغت ۳۶۵ تن از دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک کابل، امروز شنبه از طرف دانشجویان، اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه جشن گرفته شد.
به گزارش خبرگزاری شیعیان افغانستان (شفقنا افغانستان) به نقل از منابع؛ عزت الله عامد؛ رییس دانشگاه پلی‌تکنیک، ضمن تبریک فراغت دانشجویان این دانشگاه گفت که محصلین این دانشگاه پس از فراغت در میدان های وسیع و در عین حال مسؤولیت‌زایی گام برمی‌دارند که عبارت از قرار گرفتن در خدمت مردم و جامعه است.وی مسؤولیت آنان را خطیر عنوان کرد و گفت که فارغین پس از دریافت دیپلوم و قرار گرفتن در سمت های کاری، باید برای آبادانی و عمران کشور تلاش نمایند.
وی گفت که دانشجویان مهره اساسی و ناجی کشور و همچنین امید مردم بلاکشیده ای اند که بیشتر از نصف عمر خود را با جنگ و کشتار و وحشت و دهشت سپری کرده اند.
به گفته عامد تاکنون ۹۰۰۰ انجنیر از دانشگاه پلی‌تکنیک کابل، تنها در سطح لیسانس و ماستر فارغ شده اند؛ این در حالی است که عده ای از دانشجویان از دکترای خود نیز دفاع کرده اند.
وی علاوه کرد که دانشگاه پلی‌تکنیک کابل تا هنوز ۱۷ دوره ماستری را فارغ داده است و فعلاً ۹ سمستر برای لیساس ۴ سمستر برای انجنیری تا سطح ماستری در حال فعالیت است.
به گفته عزت الله عامد تا پایان سال جاری تعدادی از دانشجویان از سطح ماستری نیز فارغ خواهند شد.گفتنی است که در پایان این محفل برای جمعی از فارغین از طرف رییس و اساتید این دانشگاه، دیپلوم فراغت اعطا شد.

انتهای پیام

www.afghanistan.shafaqna.com

 

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار