یک باشنده هرات توسط دزدان مسلح به قتل رسید

شفقناافغانستان-به گفته منابع مردمی در ولایت هرات یک دوکان‌دار به نام مهدی احمدی بر اثر شلیک دزدان تفنگدار کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری شفقناافغانستان، این منبع می‌گوید که دزدان تفنگ‌دار پس از وارد شدن به دوکان احمدی در فلکه بکرآباد هرات تمام پول و مبایل‌هایش را گرفته و خودش را به رگ‌بار بسته‌اند. او براثر جراحات ناشی از گلوله‌باری در شفاخانه جان باخته است.

در همین حال، برخی از نزدیکان احمدی، با تائید این خبر گفتند که پس از آن‌که مهدی احمدی، در مقابل دزدان مقاومت کرده است، دزدان او را با ضرب چاقو و گلوله زخمی کردند.

به گفته این منبع، رویداد ساعت۵:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه رخ داده است، اما احمدی بر اثر جراحت زیاد امروز جمعه جان باخته است.

این در حالی است که وضعیت امنیتی در ولایت هرات از چندی به این سو به شدت نگران‌کننده شده است.

در تازه‌ترین رویداد امنیتی هفته گذشته بر اثر انفجار ماین نیز هشت تن کشته شدند و هشت تن دیگر زخم برداشتند.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار