شورای پناهنده‌گان ناروی: منع کار زنان در افغانستان تلفات انسانی بیشتر می‌شود

شفقنا افغانستان – شورای پناهنده‌گان ناروی در واکنش به ادامه ممنوعیت کار زنان گفته است که این تصمیم سبب تلفات بیشتر انسانی در افغانستان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، یان اگلند، دبیر شورای پناهنده‌گان ناروی، پس از چاشت روز یک‌شنبه، ۱۷ جدی، از برگشتش به افغانستان خبر داده است.

اگلند گفته که به دلیل ممنوعیت کار زنان ناگزیر شده‌اند تا کمک به افراد نیازمند در افغانستان را متوقف کنند.

به گفته دبیر شورای پناهنده‌گان ناروی، باید به همه کارمندان این شورا اجازه داده شود تا به کارشان برگردند.

او هشدار داده است که در صورت عدم برگشت کارمندان زن شورای پناهنده‌گان ناروی در افغانستان، جان‌های زیادی از دست خواهد رفت.

گفتنی‌ است که شورای پناهنده‌گان ناروی ۴۶۹ کارمند زن در افغانستان دارد.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار