شاهراه سالنگ پس از چند ساعت به روی ترافیک باز شد

شفقناافغانستان- مقام‌های محلی طالبان می‌گویند که گذرگاه سالنگ پس از ۱۲ ساعت به‌روی ترافیک بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری شفقناافغانستان؛ ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها با نشر خبرنامه‌ای گفت که این گذرگاه از حوالی ساعت ۵:۰۰ بامداد پنج‌شنبه، ۱۲ دلو به این‌سو به‌روی ترافیک باز شده است.

بربنیاد خبرنامه، در حال حاضر در سالنگ جنوبی بارنده‌گی متوقف شده است، اما در سالنگ شمالی بارش برف همچنان ادامه دارد.

به گفته طالبان، در سالنگ شمالی احتمال بارش برف و توفان شدید پیش‌بینی شده است.

گذرگاه سالنگ حوالی ساعت ۶:۰۰ شام‌گاه روز گذشته به دلیل برف‌باری سنگین و توفان شدید به‌‌روی ترافیک بسته شده بود.

این گذرگاه که چندین ولایت را به پایتخت وصل می‌کند، هرازگاهی در فصل سرما به دلیل بارش برف و وزش باد به‌روی ترافیک بسته می‌شود.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار