شاهراه سالنگ مجددا بازگشایی شد

شفقناافغانستان- شاهراه سالنگ که به دلیل بارش برف و باران به روی وسایل نقلیه مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش شفقناافغانستان؛ وزارت فواید عامه طالبان ساعت ۸:۰۰ شب گذشته (پنج‌شنبه، ۲۵ عقرب) اعلام کرد شاهراه سالنگ‌ به دلیل بارش برف و وزش توفان به‌روی تمام انواع وسایط مسدود شده است.

‏محمد اشرف حق‌شناس، سخنگوی وزارت فواید عامه طالبان در ایکس نوشت وسایط گیرمانده در دو طرف شاهراه، توسط کارمندان ریاست حفظ و مراقبت از سالنگ‌ها از مناطق آسیب‌پذیر انتقال داده شده‌اند.

‏او از شهروندان خواسته بود تا اطلاع ثانی اقدام به سفر از مسیر سالنگ‌ها نکنند.

امروز وزارت فواید عامه طالبان در اطلاعیه ای اعلام کرد شاهراه سالنگ را بازگشایی کرده است.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار