آغاز سفر توماس وست به بریتانیا و امارات برای بحث درباره‌ی افغانستان 

شفقنا افغانستان- توماس وست، نماینده‌ی ویژه امریکا در امور افغانستان می‌گوید که برای بحث در مورد مسائل مربوط به افغانستان به بریتانیا و امارات متحده عربی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، او عصر امروز (دوشنبه، ۱۵ جوزا) با نشر توییتی نوشته است که از پنجم تا نهم ماه جون به شهرهای لندن و ابوظبی سفر می‌کند تا با مقام‌های بریتانیا و امارات متحده عربی در مورد «منافع مشترک در افغانستان» بحث کند.

نماینده‌ی ویژه امریکا در امور افغانستان در مورد این سفر خود جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

او پیش از این نیز به شماری از کشورها برای بحث در مورد مسائل مربوط به افغانستان سفر کرده است و در مواردی با مقام‌های طالبان نیز دیدار داشته است.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار