پاکستان مهاجران افغان را تهدید به اخراج می‌کند؛ نقض حقوق پناهندگان در اسلام‌آباد

شفقناافغانستان- دولت پاکستان اعلام کرده است که مهاجران افغان را از اسلام‌آباد، پایتخت این کشور، اخراج می‌کند.

به گزارش شفقناافغانستان؛ جاپان تایمز روز دوشنبه، ۲۲ دلو، گزارش داده که پولیس پاکستان به ده‌ها هزار پناهجوی افغان فرصت داده است تا ماه مارچ سال جاری میلادی این شهر را ترک کنند.

در گزارش آمده است از مهاجران افغان که دارای مدرک اقامت قانونی هستند خواسته شده که به شهرهای دیگر پاکستان نقل مکان کنند.

براساس گزارش، پولیس پاکستان به پناهجویانی که مدرک اقامت قانونی ندارند هشدار داده است که به افغانستان بازگردانده خواهند شد.

در حال حاضر ده‌ها هزار مهاجر افغان برای انتقال به کشورهای غربی در پاکستان به سر می‌برند.

مقام‌های امنیتی این کشور، افغان‌ها را متهم به اشتراک در راهپیمایی‌ها می‌کنند.

این در حالی است که پس از تسلط دوباره طالبان بر افغانستان، ناامنی‌ها در پاکستان به‌گونه چشمگیر افزایش یافته است.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار