آزادی ۱۲ زندانی افغان از زندان‌های ایالت سند پاکستان

شفقناافغانستان – عبدالجبار تخاری، سرکنسول طالبان در کراچی، اعلام کرد که ۱۲ شهروند افغانستان از زندان‌های ایالت سند پاکستان آزاد شده‌اند و به کشور بازگشته‌اند.

به گزارش شفقناافغانستان؛ به گفته تخاری، این افراد روز جمعه، ۱۷ حوت، از بند رها شده‌اند. وی تأکید کرد که با آزادی این زندانیان، شمار افغان‌های محبوس در زندان‌های ایالت سند کاهش یافته است.

سرکنسول طالبان همچنین مدعی شد که شهروندان افغان در ایالت سند با مشکلاتی مواجه نیستند. او افزود که طی سه ماه گذشته، ۶۴ شهروند افغان، از جمله دو زن و پنج کودک، از زندان‌های این ایالت آزاد و به افغانستان منتقل شده‌اند.

اشتراک این مقاله

آخرین اخبار